Medijske kampanje
Autonomna ženska kuća Zagreb vrlo aktivno i kontinuirano provodi različite lokalne i nacionalne kampanje s ciljem podizanja javne svijesti po pitanju nasilja protiv žena, informiranja žena, javnosti i institucija, edukacije javnosti i institucija te lobiranja za pozitivne zakonske promjene.
Kampanja 16 dana aktivizma (2000-2005)
Uključuje ulične akcije svake godine, nekoliko spotova, od kojih je najpoznatiji "Svaka 4-ta žena pada niz stepenice" iz 2004. godine.
Medijska kampanja (2002)
Ova kampanja provedena je u sklopu projekta financiranog od strane Europske komisije. 3 spota emitirala su se svakodnevno 4 mjeseca; rezultat je bio utrostručen broj poziva žena u Savjetovalište te pojačan javni diskurs na temu obiteljskog nasilja.
Kampanja "Obiteljsko nasilje nije sport" (2006)
U suradnji sa grafičkim studiom Bruketa & Žinić, organizirale smo kampanju pod nazivom "Obiteljsko nasilje nije sport – idući put udari loptu." Kampanja se sastoji od 4 oglasa s porukom protiv nasilja nad ženama. Oglasi su od 19.06.2006.g. tokom dva tjedna bili učestalo objavljivani u svim tiskovinama Europapress Holdinga. Također su isproducirana 4 plakata koja su od kraja lipnja bila izložena u obliku 60 City Lights plakata, 500 plakata na rasvjetnim stupovima, te na panoima i plakatnim stupovima u Gradu Zagrebu. Također je isproducirano 10000 letaka.U kampanji je proizveden i spot protiv nasilja nad ženama, osmišljen u skladu sa plakatima i oglasima. Naša je želja bila obratiti se muškarcima komunicirajući na njima specifičan i razumljiv način – koristeći nogometnu terminologiju, pružajući informacije u obliku statistika, objašnjavajući stvari nogometnim slangom. Kao osnovni motiv koristi se crveni karton kao prepoznatljivi simbol prekršaja tj. nedozvoljenog poteza ili ponašanja, što fizičko zlostavljanje upravo i je. Kampanja nije usmjerena isključivo na zlostavljače, već na mušku populaciju općenito. Muškarci imaju običaj ignorirati stvari koje ih direktno ne dotiču, posebno kada se radi o njihovim prijateljima, njihovim "kompićima". Čak i ako znaju da je njihov poznanik ili prijatelj agresivan u krugu obitelji, rijetko će reagirati bez obzira na to da li takvo ponašanje podržavaju ili ne, jer "što se dešava u nečijoj kući nije moja stvar". Ono što ova kampanja pokušava postići je podići svijest o tome da obiteljsko nasilje nije u redu, da nije nečija "privatna stvar" i da ne bi trebalo prešutno prelaziti preko problema. Dati muškoj populaciji do znanja da ograđujući se od agresivnih pojedinaca mogu poslati snažnu poruku u svojoj okolini. Jer ako spremno kažnjavamo nasilje i kršenje fair playa na sportim terenima, zašto smo tako spremni tolerirati ga u privatnom životu. Naglašavamo da se sav rad na kampanji, uključujući dizajn, city-lights mjesta, tisak, oglase u EPH tiskovinama i sl. bazira isključivo na volonterizmu.
 
Potražite pomoć!
Nazovite Žensko savjetovalište
radnim danom od 11 do 17 sati.
0800 55 44
Pozivi su besplatni, a razgovori anonimni i povjerljivi.
Donirajte!
Donirajte izravno.
Upišite iznos        kn
Klikni ovdje za donaciju
Pridružite se!
Podržite nas na Facebooku i sudje-
lujte u našim aktivnostima.